LOVE TREE

טיפול בפרחים ועציצים

טיפול בפרחים ועציצים

טיפול בפרחים ועציצים

פרחים חיים ועציצים פורחים עושים לכם את זה? רוצים לדעת יותר על טיפול בפרחים ועציצים? טיפול נכון בהם יאריך את תוחלת החיים של הצמחים באופן משמעותי ויאפשר לכם ליהנות מהם לאורך זמן.

טיפול בפרחים ובעציצים

בעידן המודרני, כאשר הקשר בין האדם והטבע הולך ונמוג, עציצים ופרחים במרחב הביתי או במשרד הם ברירת המחדל העומדת בפני המעוניינים לחוות את הטבע מקרוב במהלך המרוץ המסחרר של היום יום. אם האפשרות של מקור אנרגיה טבעי ורענן שיאיר את יומכם מדברת אל ליבכם, חשוב שתדעו: טיפול בפרחים ובעציצים הוא פעולה שגרתית עליה יהיה עליכם להקפיד. אם תוספת מטלה קבועה ללו"ז הצפוף עד אימה שלכם נדמית לכם כבלתי אפשרית, השאירו את הצמחים במשתלה. אם אתם גמישים דייכם לפינוי זמן איכות עצמי שיטעין אתכם באנרגיות חיוביות, צאו למשתלה הקרובה ופנקו את עצמכם בעציצים ובפרחים בצבעים החביבים עליכם שינסכו חיים חדשים בבית ובמשרד.

טיפול בעציצים

את המידע לגבי הטיפול בפרחים ובעציצים תוכלו לקבל במשתלה. ברכישת עציץ, תשאלו את המוכר לגבי צרכי הצמח שבעציץ ולגבי אופן הטיפול המדויק בו. מומלץ לרכוש רק צמחים שמותאמים לאקלים הישראלי היבש יחסית. כמו כן, בררו את סוגיית המיקום האידיאלית של העציץ הנרכש. צמחים מסוימים זקוקים לאור מלא, ולעומתם, צמחים מסוימים זקוקים לפינה חשוכה יחסית. בררו מהו טווח הטמפרטורה האופטימלי של הצמח הנבחר, וכמובן – בקשו הדרכה מדויקת לגבי אופן ההשקיה ותדירותה. אם אתם מחפשים צמח קל טיפול, העדיפו צמחים שאינם זקוקים להשקיה בתדירות גבוהה. ומעל הכל – טיפול בפרחים ובעציצים דורש אהבה ולב רחב. אם תתנו לצמחים שלכם את הלב, הם יגמלו לכם בפריחה מופלאה.

טיפול בפרחים

תוחלת החיים של פרחים הינה קצרה. אם הנכם מעוניינים ליהנות מהפרחים לאורך זמן, העדיפו רכישה
של פרחים טריים על פני פרחים שבילו בדליים תחת השמש הקופחת מספר ימים. הקפידו על הנחת הפרחים בכלי בגודל מתאים, ווודאו שכמות המים מספקת. לפני שתמקמו את הפרחים באגרטל, קטמו את קצה
הגבעול בסנטימטר אחד, על מנת לאפשר גישה אופטימלית של המים אל הפרח. את האגרטל מקמו
בתנאי טמפרטורה נוחים. לא מתחת למזגן הקר, ולא בקרבה למקור חום.

טיפול בפרחים ועציצים – הרווח כולו שלכם

טיפול בפרחים ובעציצים הוא מטלה שיש להתייחס אליה במלוא הרצינות הראויה. השקיה בחלון זמן
קבוע הינה אידיאלית, ומאפשרת לצמח להתפתח באופן אופטימלי, בדומה לתינוק הזקוק להזנה קבועה
לצורך התפתחותו האופטימלית. ברכישת צמח מכל סוג אתם מתחייבים לטיפול שוטף בצמח אשר תלוי
רק בכם. אולם הרווח האישי שלכם שווה את ההשקעה, ובגדול. טיפול בפרחים ובעציצים הוא כיף אמתי
לגוף ולנפש, נוסך רגיעה ושלווה שרק הטבע יכול לספק ומעניק לכם גישה בלתי אמצעית לטבע במהלך
חיי השגרה השוטפים, מול המחשב במשרד וגם בתוככי הבית.

Exit mobile version