LOVE TREE

היבטים בבחירת דשא סינטטי לגינה

Artificial grass for sports field close-up. With a small depth of field

דשא סינטטי לגינה הוא פתרון מצוין עבור מי שרוצה לשמור על גינה ירוקה במינימום של מאמץ, תחזוקה והוצאות. העלות של הדשא משתלמת מאוד בטווח הקצר, ומבטיחה חיסכון גם בטווח הרחוק. היצרנים המובילים בתחום של דשא סינטטי מייצרים כיום דגמים איכותיים, עם סיבים רכים ונעימים למגע. יחד עם זאת, ההיצע הרחב של סוגי דשא סינטטי עלול לבלבל את מי שאינו בקיא בפרטים הקטנים של התחום.

ההיבט הראשון בבחירת דשא סינטטי לגינה הוא גודל השטח ואופן השימוש. יש הבדל בין התקנת דשא סינטטי עבור עסק או מסעדה, לבין ריצוף משטחי דשא בחצר פרטית של עשרות מטרים. בדקו את גודל השטח אותו תרצו לרצף עם דשא סינטטי, והתייעצו עם איש מקצוע. בררו לגבי האופן בו גודל השטח משנה את מחיר ההתקנה והמשטח, והחליטו מה התקציב שלכם.

כך תבטיחו רכישה מוצלחת

להלן עוד מספר היבטים בבחירת דשא סינטטי לגינה:

א. סיבים – דשא סינטטי צפוף עמיד יותר בפני שחיקה, ויישאר זקוף לאורך זמן. בחרו דשא סינטטי עם צפיפות גבוהה בעיקר במקומות בהם יש בו שימוש נרחב. במידה והילדים שלכם נוהגים לשחק בחצר, וצפויים להשתמש בדשא על בסיס יומי, העדיפו להשקיע מראש בבחירה של סיבים דשא צפופים במיוחד. מבחינת גובה הסיבים, בחרו בגובה של 25 מ"מ לפחות, והעדיפו לוותר על סיבים קצרים שנשחקים בקלות.

ב. משקל – צפיפות גבוהה של חומרים מעלה את משקל הדשא. תוכלו לבדוק את ההיבט הזה על פי המפרט הטכני שמופיע על גבי המוצר. ככל שמשקל הדשא כבד יותר, לרוב איכותי תהיה גבוהה בהתאם.

ג. אחריות – יצרנים שבטוחים במוצרי הדשא שלהם מעניקים אחריות ארוכת טווח עבור רוב הדגמים. בחרו דשא סינטטי איכותי, ותוכלו ליהנות גם מאחריות מן הסוג הזה. ודאו כי בעת הרכישה של הדשא אתם מקבלים תעודת אחריות מקורית של היבואן הרשמי, בדקו מה היא כוללת, ובררו לגבי כיסויים נוספים.

ד. תווי תקן – זהו היבט שרוב הלקוחות לא מכירים בעת בחירה של דשא סינטטי. עליכם לבחור משטח
דשא שעומד בכל תווי התקן הנדרשים. ודאו כי הוא כולל מגן UV, מעכבי בעירה, תקן אי רעילות, והאם
הוא מיוצר במפעלים המחויבים לבקרת איכות בינלאומית ISO. רכישה של דשא מיבואן מוביל תאפשר
לכם לראות מסמכים רשמיים המעידים על תווי התקן הללו.

ה. מגע – בסופו של דבר, אתם תדעו איזה דשא סינטטי לבחור לפי המגע בסיבים. זכרו, כי מדובר על
השקעה לשנים רבות, והעדיפו לרכוש מוצר איכותי. דרכו על הדשא, מששו אותו, ובדקו איזה דגם עונה
על ההעדפות האישיות שלכם בצורה אופטימאלית.

לסיכום, קל יותר לרכוש דשא סינטטי, במידה וזוכרים את כל ההיבטים וההשלכות. התאזרו בסבלנות
טרם הרכישה, והבטיחו מוצר מוצלח ואמין.

התאזרו בסבלנות טרם הרכישה, והבטיחו מוצר מוצלח ואמין.

Exit mobile version